دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

فروش دستگاه تصفیه هوا

برخی افراد آنها را نادیده می گیرند ، در حالی که دیگران برای اعتراض به آنها به خیابان ها می آیند ، اما بیشتر مردم در آلمان قوانینی را هدف قرار می دهند که ویروس کرونا را مهار کند. آنها برای حمل دهان و بینی خود در وسایل حمل و نقل عمومی و مغازه ها ماسک می بندند ، از گروه های بزرگ اجتناب می کنند ، مرتباً دستان خود را می شویند و به سمت خم بازوی خود عطسه می کنند.

اما آیا این برای جلوگیری از همه گیری کافی است؟ نه

مبارزه با ویروس به اقدامات بیشتری احتیاج دارد زیرا به طور فزاینده ای آشکار می شود که این فقط تماس مستقیم شخص با شخص از طریق مواردی مانند سرفه نیست که باعث گسترش عامل بیماری زا می شود. همچنین می تواند در هوا معلق باشد ، که می تواند تلاش های فاصله گذاری اجتماعی را شکست دهد.

این ویروس می تواند روی ذرات ریز میکروسکوپی با قطر چند هزارم میلی متر قرار گیرد. ذرات تا حدی جامد و تا حدی مایع هستند و از قوانین گرانش پیروی نمی کنند. هر شخصی هنگام صحبت ، بطور مداوم چنین ذراتی را در بینی و گلو تولید می کند و حتی هنگام آواز یا فریاد ، بیشتر از آن ذرات تولید می کند. حتی تنفس طبیعی نیز می تواند آنها را تولید کند.

ذرات معلق در هوای آزاد خیلی نگران کننده نیستند زیرا باد آنها را به سرعت از بین می برد و خورشید می تواند ویروس را از بین ببرد. گرچه وقتی در خانه هستید ، این یک داستان دیگر است. محققان نشان داده اند که آئروسل های عفونی می توانند مترهای زیادی را طی کنند و برای چند دقیقه یا حتی ساعت ها در داخل خانه زنده بمانند.

برای در امان ماندن از دست این ویروس ها و از بین بردن آنها ما برای شما پینهاد استفاده از فروش دستگاه تصفیه هوا برای کرونا را میکنیم لذا این وسیله با کمک فیلترهای موجود در درون دستگاه موجب تصفیه هوای موجود در محیط میگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد