دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

بیش از 50 میلیون آمریکایی از آلرژی و آسم رنج می برند و باعث افزایش نگرانی در مورد کیفیت هوای داخلی و ایمن می شوند. اکنون  بیش از هر زمان دیگر ، آمریکایی ها به دنبال راه هایی برای بهبود کیفیت هوای داخلی خود هستند و دستگاه های تصفیه هوا مجموعه  ای را برای پیشرفت هوای تمیز هدایت می کنند. دستگاه های تصفیه هوا بخشی از یک رویکرد جامع در کاهش آلرژن ها است. وین طب   بهترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه هوا و تمیز کننده هوا است.

آلرژن ها مانند دود ، هاگ کپک ، گرده گل ، باکتری ها ، ویروس ها ، شوره حیوانات خانگی و سایر آلاینده ها به ریه ها و سیستم ایمنی  بدن شما آسیب می رسانند. متأسفانه بیشتر این عوامل تحریک کننده با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند. دستگاه های تصفیه هوا مواد  آلرژی زا و آلاینده های موجود در هوا را که توسط چشم انسان قابل مشاهده و مشاهده نیستند ، فیلتر می کنند. برای از بین بردن این  اشیا ، دستگاه های تصفیه هوا معمولاً از فیلترها ، جاذبه های الکتریکی یا ازن استفاده می کنند.

فیلترهای تصفیه هوا از الک های ریز استفاده می کنند که ذرات را از هوای در گردش فیلتر می کنند. هرچه هوا به داخل دستگاه تصفیه  هوا می ریزد ، هرچه الک داخل دستگاه تصفیه هوا ریزتر باشد ، ذرات آن به دام می افتد. فیلترهای با راندمان بالا ذرات معلق در هوا  معیار فیلترهای تصفیه کننده هوا هستند که به طور حتم 99.97٪ ذرات معلق در هوا با اندازه بزرگتر از 0.3 میکرون را به دام می  اندازند. 

میکرون واحد استانداردی است که برای اندازه گیری اندازه ذرات در هوا استفاده می شود. هر میکرون معادل 1/25،400 اینچ  است. چشم غیر مسلح نمی تواند چیزی را ببیند که اندازه آن از 10 میکرون کوچکتر باشد ، بنابراین آلاینده هایی مانند باکتری و ویروس از  تشخیص فرار می کنند. فیلترهای هپا به طور موثری مواد حساسیت زای اندازه کوچکتر مانند گرد و غبار ، دود ، مواد شیمیایی ، آزبست ،  گرده و شوره حیوانات خانگی را از بین می برند. فیلترهای تهویه مطبوع اتاق فقط می توانند ذرات 10.0 میکرون یا بزرگتر را بگیرند ،  بنابراین به اندازه فیلترهای دستگاه تصفیه هوا برای تمیز کردن هوا کارآمد نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد