دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

لیست قیمت انواع دستگاه های تصفیه هوا

شیطان در جزئیات بیشتر مانند هر مورد مرتبط با بیماری همه گیر است. برای مبارزه موثر با Covid-19 با دستگاه تصفیه هوا ، انتخاب نوع صحیح دستگاه تصفیه ، نصب و استفاده صحیح از آن و درک محدودیت های آن ضروری است. ممکن است برای محافظت موثر از یک اتاق ، ممکن است نیاز به خرید دستگاه تصفیه FDA 500 دلاری داشته باشید. در سایر مواقع بهتر است پنجره ای را باز کنید. در اینجا نگاهی به آنچه در مورد دستگاه های تصفیه هوا و Covid-19 می دانیم ، چگونگی انتخاب صحیح برای کاهش موثر خطر Covid-19 و مواردی که باید از آنها اجتناب کرد ، است.

اول ، مهم است که بدانیم که چگونه دستگاه های تصفیه هوا با Covid-19 مبارزه می کنند. ویروس های Covid-19 خود کوچک هستند - حدود 0.1 میکرون. برخی از تصفیه کننده ها می توانند ذرات ریز را از بین ببرند. اما لزوماً مجبور نیستند. مجموعه ای از شواهد به طور فزاینده قوی نشان می دهد که Covid-19 با سوار شدن به مواد آئروسل - هوا از طریق هوا پخش می شود - ذرات آلوده به سرفه یا عطسه کردن.

ذرات عطسه (بگذارید آنچه را که هستند بنامیم) اندازه آنها در حدود 1 تا 5 میکرون است - اندازه هایی بزرگتر از ویروس های Covid-19. هرچند که هنوز هم ریز هستند - ممکن است فیلتر موجود در منزل شما برخی از آنها را بگیرد ، اما بیشتر فیلترهای برای از بین بردن ذرات به اندازه 5-10 میکرون است ، بنابراین بعید است ذرات کافی را برای مقابله موثر از بین ببرند.

از طرف دیگر ، فیلترهای HEPA برای حذف 99.97٪ ذرات با اندازه 0.3 میکرون طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها بیش از حد قادر به فیلتر کردن ذرات آئروسل 1-5 میکرونی هستند که Covid-19 بر روی آنها حرکت می کند. همانطور که دستگاه تصفیه هوا نیز اشاره کرد ، فیلترهای HEPA با استفاده از ذرات 0.3 میکرونی آزمایش می شوند ، اما در واقع بر روی ذرات تا 0.01 میکرون موثر هستند. این بدان معناست که فیلترهای HEPA مبهمی ایجاد می کنند - آنها به احتمال زیاد می توانند از بین بردن آیروسل های شناور 1-5 میکرونی و همچنین ویروس های Covid-19 با میکرومتر 0.1 ، خودشان را از بین ببرند.

https://vinteb.com/

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا می توانند کمک زیادی به جذب آلاینده های موجود در هوا و در کل بهبود کیفیت هوای داخلی شما کنند. این امر به ویژه با توجه به اینکه بیشتر افراد بیش از 90٪ از وقت خود را در خانه می گذرانند بسیار مهم است. بیشترین تماس با آلاینده ها و مواد آلرژی زا می تواند در محیط داخلی رخ دهد.

طبق آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) ، سطح آلاینده های داخل خانه می تواند دو تا پنج برابر بیشتر از سطح خارج باشد. منابع اولیه آلاینده ها می توانند شامل گرد و غبار ، گرده ، شوره حیوانات خانگی ، دود ، ویروس ها ، باکتری ها و حتی از محصولات تمیز کننده و مصالح ساختمانی باشند. اندازه آلاینده ها محدود است و می تواند به حدی کوچک باشد که بتواند به داخل ریه ها راه یابد. قرار گرفتن در معرض این نوع آلاینده ها می تواند اثرات منفی بر سلامتی داشته باشد ، بنابراین استفاده از دستگاه های تصفیه هوا می تواند با گرفتن این ذرات معلق در هوا ، به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک کند.

HEPA همچنین در تصفیه هوا به عنوان "استاندارد طلا" شناخته می شود ، فیلترهای دارای گواهینامه HEPA تا 99.97٪ آلرژن های میکروسکوپی به اندازه 0.3 میکرون را به خود اختصاص می دهند. با توجه به کاهش زیاد ذرات ، این واحدها اغلب برای مبتلایان به آلرژی و کسانی که بیماری تنفسی دارند توصیه می شود.

نوع HEPA این واحدها دارای فیلترهایی هستند که می توانند تا 95-99٪ ذرات به اندازه 2 میکرون را جذب کنند. این فناوری برای نظافت عمومی هوا توصیه می شود.

فیلتراسیون الکترونیکی - این نوع دستگاه تصفیه هوا می تواند با شارژ منفی ذرات موجود در هوا با یونیزر که به یک فیلتر یا صفحه با بار مثبت روی دستگاه تصفیه هوا جذب می شود ، از 99٪ -99.9٪ ذرات کوچکی به اندازه 2 میکرون را جذب کند. این فناوری دارای فیلترهای قابل شستشو دائمی است و برای تمیز کردن هوا به طور کلی توصیه می شود.